FAQ – Česta pitanja
Koji oblici plaćanja su mogući?
- Gotovinom
- Preko računa
U dogovoru sa kupcima moguća je prodaja na rate, s tim da se uslovi dogovaraju u trenutku prodaje na način kojim bi se kupcu maksimalno izašlo u korist a u okvirima poslovne politike naše kuće. Takođe, mogući su svi oblici plaćanja koji su definisani ugovorima o prodaji putem kredita, subvencija i donacija humanitarnih organizacija.
Da li cena uključuje PDV?
Sve cene na našim web sajtovima i online prodavnicamaiskazane su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Kako funkcioniše isporuka poručene robe?
Artikal koji ste naručili dobijate na kućnu adresu kurirskom službom. Plaćanje vršite kuriru prilikom preuzimanja naručenih proizvoda, osim ukoliko je naručena roba prethodno plaćena po osnovu predračuna.
Isporuka se vrši kurirskom službom na adresu koju je kupac izabrao prilikom naručivanja. Kako bi isporuka bila uspešna, isporučilac će dati kurirskoj službi ime, prezime, adresu i kontakt telefon kupca.
Isporuke se ne vrše nedeljom, a preuzimanje paketa je moguće od ponedeljak do petka (subotom i nedeljom se paketi ne preuzimaju).
Kako da znam da je kupovina uspešno obavljena?
Kada kliknete na dugme „Naručite“ u zadnjoj fazi naručivanje (Plaćanje) na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Hvala, vaša narudžbenica je primljena“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili i cenom. U momentu kada dobijete ovaj mail, možete biti sigurni da ste uspešno poručili robu sa našeg sajta.
Ko plaća troškove transporta?
Dostavu robe plaća kupac, osim ako drugačije nije ugovoreno. Cene dostave u odnosu na ukupnu masu pošiljke, bilo gde na teritoriji Srbije, su po zvaničnim cenovnicima kurirskih službi ako drugačije nije napomenuto.
Provizija za povrat potpisane dokumentacije naplaćuje se po tarifniku kurirske službe.
Ukoliko je pošiljka teža i veća od standardne, možete pogledati cenovnik kurirske službe.
Pošiljke poslate kurirskom službom Post express:
Cena dostave se obračunava prema važećem cenovniku za Post Express uslugu u unutrašnjem transportu Javnog preduzeća „Pošta Srbije” koji možete pogledati ovde.
Po želji kupca, pošiljke dostavljamo i drugim kurirskim službama.
Online poručena roba može biti isporučena besplatno u našem maloprodajnom objektu u Jarkovcu.
Rok za isporuku?
U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je 2 do 5 radna dana. Artikle za kojima potražnja nije toliko učestala, kao i one kod kojih je uvozni proces komplikovaniji, na svojoj adresi možete očekivati sa nešto dužim rokom isporuke.
U slučaju kada naručeni proizvod nije na lageru, kupac će biti obavešten o mogućem roku isporuke.
Da li su moji podaci zaštićeni od neovlašćenog korišćenja?
Naravno, naša je obaveza i odgovornost da očuvamo sigurnost podataka koje unosite prilikom procesa naručivanja proizvoda od bilo kakvog neovlašćenog korišćenja od strane trećeg lica.
Šta se dešava ukoliko je artikal neispravan?
Kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Nakon provere od strane servisa, artikal se zamenjuje novim ili popravlja i vraća se nazad kupcu u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko je artikal stigao oštećen?
Obaveza kupca je da pre preuzimanja pošiljke istu pregleda, u smislu postojanja fizičkih oštećenja, i da pošiljku NE PRIMI ukoliko konstatuje da postoje fizička oštećenja nastala u toku transporta. U cilju što bolje saradnje, molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke proverite da li je ambalaža ima oštećenja (pocepana, mokra, blatnjava, ulubljena…). Oštećene pošiljke niste u obavezi da preuzmete. Apis plus doo ne snosi nikakvu odgovornost za rad kurirskih službi i eventualna oštećenja nastala u toku prevoza robe do vaše adrese. Obaveza kupca je da kuriru saopšti da pošiljku ne želi da primi zbog oštećenja i da samim tim podnosi reklamaciju na dostavu pošiljke.
Ukoliko stigne neodgovarajući artikal?
Kupac arikal vraća slanjem preko kurirske službe, troškovi transporta padaju na teret prodavca. Po prijemu artikla vrši se zamena odgovarajućim i vraća se kupcu bez dodatnih troškova transporta.
Kupovina za potrebe pravnog lica. Da li je moguće platiti preko računa firme?
Poručena roba se može platiti sa računa firme. U polju napomene navedete matični broj ili PIB firme. Kroz potvrdu uspešne porudžbine koja vam se dostavlja putem mail poruke, dobićete broj računa na koji je potrebno izvršiti uplatu a u pozivu na broj unesite broj narudžbenice.
Da li je moguće poručiti robu kao poklon i da ona bude isporučena na adresu primaca poklona?
Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite “Plaćanje putem računa”. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.
Da li je moguća promena unetih podataka korisničkog naloga i kako izvršiti promenu?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog” (Korisnički panel). Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, promeniti korisničku šifru, pregledati svoje adrese, porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
Zaboravljena lozinka?!
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji ili korisničko ime. U kratkom roku Primićete link za kreiranje nove lozinke putem email poruke.
Da li je moguće poručiti robu i van teritorije Srbije?
Isporuku proizvoda van teritorije Srbije vršimo koristeći uslugu “Post Export” JP PTT Srbije. Rok isporuke je 5 do 12 dana.
Po prijemu Vaše narudžbine poslaćemo Vam profakturu i instrukcije za plaćanje. Plaćanje možete izvršiti u banci uplatom na naš devizni račun.
Spisak proizvoda zabranjenih za uvoz u Vašoj zemlji možete pogledati ovde.
Za pravna lica postoji i mogućnost isporuke putem redovnog izvoza, a troškovi se uvećavaju u zavisnosti od mase pošiljke i špediterskih usluga.
Kako mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?
Jednom kreiranu narudžbinu nije moguće modifikovati. Predlažemo ti da otkažeš postojeću narudžbinu, a zatim kreiraš novu narudžbinu. Kako bi otkazali porudžbinu pozvite nas call centar na broj +381 (0)69 1 857 017 ili pošaljite mail na prodaja@apisplus.rs i obavezno upišite broj narudžbenice koju otkazujete i popunite dokument Obrazac za odustanak od Ugovora zaključenog na daljinu.
Ostala pitanja
Ukoliko imate još neka pitanja ili nedoumice, možete nam pisati na našu mail adresu prodaja@apisplus.rs ili nas pozvati na telefon +381 (0)69 1 857 017